جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

نحوه همکاری پرسپولیس با گردشگری و ایرانسل به کجا می‌رسد؟

  • کد خبر: ۹۸۶۱۴
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
نحوه همکاری پرسپولیس با گردشگری و ایرانسل به کجا می‌رسد؟
به نظر می‌رسد فرایند همکاری باشگاه پرسپولیس با ایرانسل و بانک گردشگری برای این باشگاه یک پرونده حقوقی دیگر باشد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که چند روز پیش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه ضمن پایان همکاری با بانک گردشگری با شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر جدید قرارداد همکاری امضا کرده است، اما ظاهراً این طور نیست و قرارداد باشگاه پرسپولیس با بانک گردشگری به عنوان حامی مالی این باشگاه هنوز فسخ نشده است.


همین مسئله باعث شد که پیگیر این ماجرا شویم و متوجه شویم که بانک‌گردشگری مدعی است که هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس برای فسخ قراردادش نداشته و قرارداد این بانک با باشگاه پرسپولیس به عنوان اسپانسر تا این لحظه فسخ نشده است و باشگاه پرسپولیس نباید خبر فسخ قرارداد و امضای قرارداد با ایرانسل را منتشر می‌کرد.

حالا سوال اینجاست که در شرایطی که بانک‌گردشگری چنین ادعایی می‌کند چه لزومی داشت که باشگاه پرسپولیس چنین خبری را در رسانه رسمی خود منتشر بکند.


با این همه به نظر می‌رسد که تا اینجای کار رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه خاصی برای درآمدزایی به صورت مدون ندارد و فقط چند طرح و نقشه کاملاً بدون برنامه را دنبال می‌کند که در نهایت تبعات سنگینی را هم برای سرخپوشان به همراه خواهد داشت. این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که همکاری دوباره پرسپولیس با ایرانسل اگر در شرایط خوبی بود باید همان زمان ادامه پیدا می‌کرد نه اینکه آن قرارداد در نهایت به فسخ منجر شود! و این سوال ایجاد می‌شود که آیا با این رویه و نبود برنامه مدون و اشتباهات پی در پی مدیریتی در بدنه باشگاه پرسپولیس، باز هم شاهد بدهی‌های مالی و اعتراض وسیع هواداران در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->